Editura Paginarium se pregătește de lansarea unui produs unic în România: Cartea BRAND. Jocul antreprenorial la un alt nivel, de Simona Buzatu.
Cartea este disponibilă la precomandă până pe 18 martie 2020 cu un preț promoțional și poate fi comandată de AICI.
Pe 19 martie 2020 se lansează oficial pe piața din România.
Disponibilă consecutiv în format print, audio, online și este completată de conținut video.
Are 250 de pagini full color, iar în construirea cărții, a fost aplicat sistemul VARK de învățare, creat în 1987 de Neil D. Fleming (programare neuro lingvistică):
• V se referă la învățarea vizuală, adică prin scheme și ilustrații – cartea printată;
• A se referă la învățarea auditivă, adică prin sunete și voce – varianta audio a cărții;
• R, pentru că vine din limba engleză, se referă la scriere și citire – cartea printată și varianta digitală;
• K se referă la învățarea prin experiență, care se poate aplica proiectului prin atingerea cărții și ascultarea audiobookului în mișcare.
Prin cumpărarea cărții tipărite, vei avea acces la toate cele 3 variante ale informației: print, digital și audiobook, putând astfel să-ți alegi stilul favorit de învățare. În completarea informaţiei din carte, ai acces şi la 5 conţinuturi video secrete, inserate în cadrul anumitor capitole.
Simona Gabriela Buzatu a creat aceasta carte, impreuna cu echipa Artvisiona, pentru ca celor care pornesc o afacere sau vor sa dezvolte una, sa le fie mai usor. A adunat aici peste 16 ani de experienta in lucrul cu clientii la mai mult de 500 de proiecte de branding.
Cartea tratează subiectul brandului de la A-Z, pornind de la istoria acestuia, modul în care funcţionează, diferenţele dintre marketing, vânzări şi brand, exemple globale, până la strategii de poziţionare de brand şi modul în care poate fi folosit acest sistem de gandire în prezent şi viitor pentru a creşte sau dezvolta o afacere de orice dimensiune.
Aceasta carte este scrisa de practicieni in domeniu, nu de profesori, si toate informatiile prezentate au fost testate anterior atat de studioul Artvisiona, cat si de cele mai mari agentii de branding din lume care nu folosesc retete, ci un adevarat sistem de gandire atunci cand construiesc, dezvolta si intretin cu succes brandurile celor mai renumite corporatii.
Lasă un răspuns