Ne pare rău, nu există nimic în coș.
Ne pare rău, nu există nimic în coș.
Istoria Instagram, cea de-a doua cea mai mare rețea de socializare din lume, este extrem de interesantă. Astăzi mai toată lumea folosește aplicația. Fie în scopuri personale, artistice sau de business, Instagram e o platformă pentru toată lumea.
După luni de încercare, Instagram a fost creat și lansat pe 6 octombrie 2010. Douăzeci și cinci de mii de utilizatori au apărut în prima zi! Dar nu a fost un succes peste noapte și, desigur, există o poveste despre asta. Dar cum de este atât de populară această platformă?
Înainte de a învăța să scrie, oamenii au creat simboluri, picturi rupestre. De ce a simțit omul nevoia să picteze pe pereții peșterilor?
Seamănă oarecum cu utilizările Instagram! Cu alte cuvinte, Instagram este zidul modern al peșterii pentru noi, așa că putem spune că oamenii peșterilor au inspirat Instagram!
Acum Instagram are peste 1,44 trilioane utilizatori activi, față de 800 de milioane în septembrie 2017. Instagram este acum una dintre cele mai populare rețele sociale din lume.
Inițial a fost un proiect part-time al lui Kevin Systrom, care învăța să codifice. Și după ce l-a cunoscut pe Mike Krieger, au creat împreună Instagram! În sfârșit! După luni de încercare, Instagram a fost creat și lansat pe 6 octombrie 2010. Douăzeci și cinci de mii de utilizatori au apărut în prima zi! După aceea, a crescut singur. Instagram a reușit și a avut un milion de utilizatori în doar trei luni! Apoi au devenit 2 milioane, care mai târziu au devenit zeci de milioane de utilizatori. Și totul a reprezentat creștere organică, fără reclame.
Prima fotografie pe Instagram încărcată vreodată a fost poza cu câinele lui Kevin Systrom.
Odată cu creșterea masivă a utilizatorilor Instagram, investitorii au devenit interesați. În ianuarie 2011, compania a început să se întâlnească cu părțile interesate, iar la o lună după aceea, a strâns aproximativ 7 milioane de dolari de la o varietate de investitori, inclusiv capital de referință. După aceea, compania a atras atenția companiilor lider pe rețelele sociale, Twitter și Facebook.
În aprilie 2012, Zuckerberg (fondatorul Facebook) a făcut o ofertă de a cumpăra Instagram pentru un miliard de dolari în numerar și acțiuni, cu prevederea ca această companie să rămână administrată independent. La scurt timp după aceea, Facebook a achiziționat compania pentru un miliard de dolari în numerar și acțiuni.
Cred că există câteva motive pentru acest succes:
Lasă un răspuns