Ne pare rău, nu există nimic în coș.
Ne pare rău, nu există nimic în coș.
Editura Paginarium împreună cu Simona Gabriela Buzatu, fondatorul Artvisiona lansează vineri, 20 martie 2020, cartea BRAND. Jocul antreprenorial la un alt nivel, primul ghid complet în limba română despre branding, dedicat antreprenorilor români și pasionaților de marketing. Lansarea va avea loc online, însă cărțile vor putea fi găsite atât în librăriile fizice Cărturești, Libris sau CLB, cât și în shop-urile online ale acestora.
Cartea poate fi precomandată de AICI cu un preț special de 69 de lei până pe 20 martie 2020, ora 16.00.
Cartea BRAND. Jocul antreprenorial la un alt niveleste disponibilă consecutiv în format print, audio, online și este completată de conținut video. Are 250 de pagini full color, iar informația este împărțită în 17 capitole, fiecare dintre ele abordând câte un aspect important despre branding și rebranding local şi internaţional.
Studiile au demonstrat faptul că oamenii au preferințe diferite de a consuma informația și de aceea, în construirea cărții, a fost aplicat sistemul VARK de învățare, creat în 1987 de Neil D. Fleming (programare neuro lingvistică):
Prin cumpărarea cărții tipărite, vei avea acces la toate cele 3 variante ale informației: print, digital și audiobook, putând astfel să-ți alegi stilul favorit de învățare. În completarea informaţiei din carte, ai acces şi la 5 conţinuturi video secrete, inserate în cadrul anumitor capitole care vin să îți completeze experiența.
Simona Gabriela Buzatu a creat aceasta carte, impreuna cu echipa Artvisiona, pentru ca celor care pornesc o afacere sau vor sa dezvolte una, sa le fie mai usor. A adunat aici peste 16 ani de experienta in lucrul cu clientii la mai mult de 500 de proiecte de branding.
Cartea tratează subiectul brandului de la A-Z, pornind de la istoria acestuia, modul în care funcţionează, diferenţele dintre marketing, vânzări şi brand, exemple globale, până la strategii de poziţionare de brand şi modul în care poate fi folosit acest sistem de gandire în prezent şi viitor pentru a creşte sau dezvolta o afacere de orice dimensiune.
Aceasta carte este scrisa de practicieni in domeniu, nu de profesori, si toate informatiile prezentate au fost testate anterior atat de studioul Artvisiona, cat si de cele mai mari agentii de branding din lume care nu folosesc retete, ci un adevarat sistem de gandire atunci cand construiesc, dezvolta si intretin cu succes brandurile celor mai renumite corporatii.
Lasă un răspuns